Aan het werk in Amersfoort, Utrecht als officemanager professional programma?
In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Officemanager - Professionals Programma. Je werkt hier in de Onderwijs/Opleiding branche.
Je kunt per 06-06-2024 beginnen en de einddatum is op 05-08-2024. Je kunt aan de slag met een Vast contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 4 mensen gereageerd op de vacature Officemanager - Professionals Programma.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Officemanager - Professionals Programma.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens MBO zijn. De functie is voor minimaal 24 uren in de week met een maximale werkweek van 36 uren.
In het kort over deze vacature in Amersfoort:
Salaris indicatie | Minimaal 2500- 4000 |
Werkperiode | 06-06-2024 -05-08-2024 |
Werkuren | 24-36 |
Locatie | Amersfoort,Utrecht |
Opleidingsniveau | MBO |
Contracttype | Vast |
Branche | Onderwijs/Opleiding |
Functietitel | Office Manager |
Direct solliciteren | https://www.professionalsprogramma.nl/vacatureaccountmanager-2/ |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.
Zelf je vacature uitzetten via deNijkerkerveengids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Officemanager - Professionals Programma in Amersfoort iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Nijkerkerveen.
Laat dit artikel viral gaan in Nijkerkerveen, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deNijkerkerveengids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.