Vacature: Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden

Aan het werk in Amersfoort,  Utrecht als administratief medewerker subsidieaanvragen?

In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden. Je werkt hier in de Banken/Financi√ęle dienstverlening branche.

Je kunt per 12-02-2024 beginnen en de einddatum is op 12-04-2024. Je kunt aan de slag met een Tijdelijk contract.

Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 3 mensen gereageerd op de vacature Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden.

Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden. 

Eisen vacature Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden

Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens MBO  zijn. De functie is voor minimaal 36 uren in de week met een maximale werkweek van 36  uren.

In het kort over deze vacature in Amersfoort:


Salaris indicatie
Minimaal 14- 14

Werkperiode
12-02-2024 -12-04-2024

Werkuren
36-36

Locatie
Amersfoort,Utrecht

Opleidingsniveau
MBO

Contracttype
 Tijdelijk

Branche
¬†Banken/Financi√ęle dienstverlening

Functietitel
Administratief Medewerker Subsidieaanvragen

Direct solliciteren
https://easyapply.jobs/r/ikCL8Qi21lKEqi2k75lC

Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.

Zelf je vacature uitzetten via deNijkerkerveengids.nl? Neem dan contact met ons op.

Tips solliciteren voor Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden

Lijkt de vacature Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden in Amersfoort iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:

  • Lees je goed in over je potenti√ęle werkgever Unknown. Bekijk de website en social media van het bedrijf
  • Stel zelf ook vragen: hoe zie je dag als Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden eruit, wat kan je verwachten en met wie werk je samen?
  • Denk na over vragen die je misschien kunt krijgen tijdens je sollicitatie. Wat zijn vragen die een werkgever kan stellen bij een sollicitatie voor Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden en wat is een goed antwoord op een dergelijke vraag?
  • Ga er positief en uitgerust in, zo kom je goed over en maak je een grotere kans om de baan te bemachtigen.

 

Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Nijkerkerveen.

Laat dit artikel viral gaan in Nijkerkerveen, deel het met je vrienden!

Auteur

deNijkerkerveenGids Redactie
deNijkerkerveenGids Redactie

Vacatures worden verzamelt door de redactie van deNijkerkerveengids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

  1. Administratief medewerker Hypotheken flexibele tijden Randstad 12-02-2024

Meer vacatures in Nijkerkerveen